Kaart Management Systeem
Centraal beheren van pasuitgifte en persoonsgegevens
Ons cardmanagement systeem is een applicatie voor het eenvoudig en centraal beheren van passen, persoonsgegevens en andere datastromen uit verschillende applicaties. Het cardmanagement systeem vervult een centrale rol in de pasproductie en het beheer ervan.
Eén centrale beheertool
In veel organisaties zijn verschillende applicaties en systemen actief. Het merendeel van deze applicaties en systemen zijn meestal niet met elkaar geïntegreerd. Met een cardmanagement systeem worden de bestaande applicaties en systemen met elkaar geïntegreerd waardoor er centraal beheer kan plaatsvinden van persoonsgegevens en passen die in een organisatie bestaan.
Aanpassingen of nieuwe gegevens worden automatisch in alle gekoppelde facilitaire systemen bijgewerkt. Dit resulteert in minder administratie, meer effectiviteit en een kostenbesparing.
Beveiliging
In het systeem zijn verschillende autorisatieniveaus en gebruikersprofielen in te stellen. Per type gebruiker zijn de gebruiksrechten tot in detail toe te kennen. Het aantal gebruikers en locaties is daarbij ongelimiteerd. Het cardmanagement systeem biedt op elk onderdeel van het carduitgifteproces tot in detail inzicht in de aanvraag en uitgifte van passen.
Eén systeem
Alle functionaliteiten bij elkaar
Eén bewerking
Mutaties worden automatisch verwerkt
Heel efficiënt
Kostenbesparend in tijd en middelen
Lokaal of in de cloud
Het cardmanagement systeem kan zowel op het lokale netwerk van de klant worden geïnstalleerd maar we bieden ook een cloudoplossing. Met de cloudoplossing is het mogelijk om via de browser toegang te krijgen tot het cardmanagement systeem. Geen lokale installatie nodig en altijd een up-to-date systeem beschikbaar. In tegenstelling tot lokale installatie is er geen grote investering nodig, alleen een maandelijkse licentie fee die alle kosten dekt.